Thursday, January 7, 2010

E-BUKU 50 ESEI PENGAJIAAN AM TERBAIK STPM 2010 TERBIT 21 JANUARI 2010


Inilah e-buku yang sesuai buat pelajar-pelajar yang bakal mengambil kertas PA tahun ini. Semua esei ini telah ditulis oleh guru-guru yang berpengalaman untuk memastikan kualiti eseinya setaraf dengan keperluan peperiksaan.

Daripada isu mat rempit hinggalah pemanasan global buku ini berupaya untuk menjimatkan masa pelajar yang sibuk menjalani kehidupan persekolahan mereka itu. Bahannya pula disusun dengan sistematik untuk memastikan pelajar memahaminya lalu boleh membuat latihan atau catatan sendiri ketika membuat rujukan peribadi.

Dengan harga RM25, buku ini pasti memenuhi semua keperluan esei PA pelajar. Berminat sila emel kepada saya segera kerana jika buku ini dibeli sebelum 21 Januari, harganya hanya RM15 sahaja.

Cikgu azman

6 comments:

  1. iffa: bagaimana sya hendak membeli buku ini secara online??
    sila emel sy...yuki_ama14@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. saya berminat utk. membeli buku ini. silan cikgu email kepada saya dengan segera. Terima kasih.
    jibon6388@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. salam..saya berminat utk membeli buku tersebut..pembelian secara online..email saya..ernisafadhilah@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. cikgu:saya ingin beli kedua-dua buah buku tersebut (2010 & 2011). Mcm mana nak bayar.
    Tlg e-mel saya dengan segera.
    ynn_0912@hotmail.com

    ReplyDelete
  5. macam na nak beli??ada tak jual kertas peperiksaan stpm tahun2 lepas

    ReplyDelete